2020 YKS Ek Yerleştirme ile Üniversitemize Yerleşen Öğrenciler İçin Kayıt Bilgilendirme

Sevgili Öğrencimiz,
Hayatınızın bu en önemli ve de en coşkulu döneminde Kadir Has Üniversitesi’ni ana paydaş olarak seçtiğiniz için sizi yürekten kutluyor ve teşekkür ediyorum. Tüm akademik ve idari kadromuzla sizleri zamanın gerektirdiği tüm yetkinlikler ile donatmak, evrensel değerlerle beslenerek özgür birey olma çabalarınıza katkı vermek, tüm insanlığın karşılaştığı/karşılaşacağı küçük/büyük tüm problemlere cesaretle eğilip, çözüm üretme isteğinizi pekiştirecek bir Bilim, Sanat ve Kültür ortamını size sunabilmek ana amacımız olacak.
Büyük bir heyecanla çıkacağınız bu müthiş yolculukta ilk adımınızı gerçekleştirebilmeniz için uygarlıklar kenti İstanbul’umuzun tam kalbine konumlanmış Cibali Kadir Has Üniversitesi Kampüsüne sizleri heyecanla bekliyor olacağız.
Yakın zamanda sağlıkla kampüsümüzde tanışmak dileği ile her şeyin gönlünüzce olmasını diliyorum.
Sevgiler,
Prof. Dr. Sondan Durukanoğlu Feyiz
Rektör

E-Devletten Kayıt Tarihleri : 5-7 Ekim 2020

2020 YKS Ek Yerleştirme sonucuna göre Üniversitemize yerleştirilen öğrenci adaylarının kayıtları 5-7 Ekim 2020 tarihleri arasında e-devlet üzerinden yapılacaktır.

E-devletten kayıt işlemleri için tıklayınız.

Öğrenci adaylarımız, 8-9 Ekim 2020 tarihlerinde de ÖSYM’de kayıtlı mail adresleri ve cep telefon numaralarına gönderilen kullanıcı adı ve parola ile https://sparks.khas.edu.tr adresinden KHAS öğrenci kayıt sistemine girerek online kayıt yaptırabilir ve en geç 12 Ekim 2020 tarihine kadar belgelerini yükleyebilirler.

Online kayıt işlemleri için tıklayınız.

Danışma (Hafta içi 10:30-15:30 saatleri arasında)
0212 533 59 72
0212 635 07 69

Kaydın tamamlanması için https://sparks.khas.edu.tr adresinden KHAS öğrenci kayıt sistemine girilerek yüklenmesi gereken belgeler:

  • • Lise diplomasının ya da yeni tarihli geçici mezuniyet belgesinin kopyası
    * Üniversitemiz programlarına kayıt hakkı kazanan ancak, ortaöğretim kurumlarından mezun olamayarak bütünleme veya tek ders sınava girecek adayların da yukarıda belirtilen tarihlerde üniversitemize geçici kayıtları yapılacaktır.
    **Bu adayların mezun olduklarına ilişkin belgelerini, 31 Aralık 2020 tarihine kadar üniversitemizin Öğrenci İşleri Direktörlüğüne ibraz etmeleri halinde asıl kayıtları yapılacaktır. Bu tarihe kadar mezun olduklarını belgelemeyenlerin üniversitemizden geçici kayıtları silinecektir.
  • • Üniversiteye giriş sonuç belgesi kopyası (internet üzerinden alınan çıktı)
  • • Nüfus cüzdanı kopyası
  • • Öğrenim ücreti ödendi belgesi (dekont, makbuz veya ödeme planı)

Önemli Notlar:

  • • 5-9 Ekim 2020 tarihleri arasında kayıt için başvuruda bulunmayanlar bu haklarından vazgeçmiş sayılırlar.
  • • Öğrenci bilgi formunda yazılacak adres İkamet Beyanı olarak kabul edilecektir.
  • • Kayıt işlemlerini tamamlayanların öğrenci kimlik belgesi öğrenci bilgi formunda yazdıkları güncel ikamet adreslerine kargo ile gönderilecektir.
  • • Kayıt işlemlerini tamamlayan öğrencilerin talep yapmalarına gerek olmadan kendi belirledikleri @stu.khas.edu.tr uzantılı mail adreslerine otomatik olarak iki adet öğrenci belgesi gönderilecektir.
  • • Yükseköğretim Kurulu kararı uyarınca; aynı anda örgün iki lisans programına kayıtlı olunamayacağından, farklı bir yükseköğretim kurumunda lisans programında kaydı bulunan adaylar halen kayıtlı oldukları yükseköğretim kurumundan ilişiklerini kesmedikleri takdirde kayıt yaptıramazlar.
  • • Üniversiteler, gerçeğe aykırı beyanda bulunarak kayıt yaptıran adaylar hakkında gerekli yasal işlemleri yapmaya yetkilidir.

https://aday.khas.edu.tr/ogrenim-ucretleri

  • • Öğrenim ücretinin tamamını kayıt sırasında nakit ödeyenlere %6 indirim uygulanır. Peşin ödemeler sanal pos kullanılarak online yapılabildiği gibi Akbank internet şubesinden ve tüm Akbank şubelerinden ödenebilmektedir.
  • • Akbank, Garanti Bankası, Vakıfbank, İş Bankası ve Ziraat Bankası kredi kartlarına peşinatsız ve vade farksız 9 eşit taksit yapılabilir. Kredi kartı ile taksitli ödemeler sanal pos üzerinden yapılabilmektedir.
  • • Peşin ve kredi kartı ödemeleri dışında öğrenciler yıllık öğrenim ücreti ödemelerini Akbank üzerinden kredili mevduat hesabı sözleşmesi düzenlenmesi koşulu ile 1/9 peşin kalan 8 eşit taksit şeklinde ödeyebilirler. Tüm Akbank şubelerinden hesap açılışı yapılabilmektedir.
  • Akbank kredili mevduat hesabı ile ödeme yapacak öğrencilerin peşinatı kayıt sırasında nakit yatırmaları ve kayıt anında öğrenci veli/kefilinin de hazır bulunması gerekmektedir.
  • • Hesap açılışında banka tarafından istenen belgeler: İkametgâh belgesi, nüfus cüzdanı, ücretli ise maaş bordrosu, serbest meslek sahibi ise vergi levhası ve Ticari Sicil Gazetesi fotokopisi.

Kredili mevduat hesabı ile ilgili bilgi almak için Kadir Has Üniversitesi özelinde
Akbank iletişim bilgileri :
Nevriye Bayram: 0212 533 96 09 / nevriye.bayram@akbank.com
Mehmet Kaplan: 0212 395 91 51 / mehmet.kaplan@akbank.com