Erasmus&Exchange Kayıt

Üniversitemizde Erasmus ve Exchange kapsamında yapılacak başvurular, Erasmus ve Değişim Ofisi tarafından alınmaktadır.

Başvuru süreci ve detaylı bilgi için:
e-posta: erasmus@khas.edu.tr
https://global.khas.edu.tr/contact/

 

Kayıt İşlemleri

Erasmus ve Değişim Ofisi tarafından kabul edilen öğrencilerin bilgileri, Bilgi Teknolojileri Direktörlüğü ve Öğrenci İşleri Direktörlüğü ile paylaşılır.

  • Bilgi Teknolojileri Direktörlüğü, öğrencilerin bilgilerini öğrenci bilgi sistemine (SPARKS) aktarır.
  • Öğrenciler, kendilerine e-posta ve SMS ile gönderilen kullanıcı adı ve şifre ile https://kayit.khas.edu.tr adresinden, öğrenci bilgi formunu doldurmalıdır. Formu dolduran öğrencilerin kayıt işlemi, Öğrenci İşleri Direktörlüğü tarafından tamamlanır.
  • Kayıt işlemlerini tamamlayanlar, öğrenci kimlik kartlarını A Blok Güvenlik İşleri Ofisi’nden teslim alabilirler.
  • Kaydı tamamlanan öğrenciye akademik danışman atanır. Akademik danışmanınızı SPARKS ve MyKhas üzerinden görebilirsiniz.
  • Akademik takvimde belirtilen süreler içinde öğrenciler; ders kaydı, ders ekleme veya bırakma işlemlerini yapabilir.

Belge talepleri için: belge@khas.edu.tr, KHAS Learn için learn@khas.edu.tr e-posta adresinden iletişime geçebilirsiniz.

SPARKS için: sparks.khas.edu.tr

MyKhas için: https://stu-my.khas.edu.tr/

Şifrenizi unutmanız durumunda parola.khas.edu.tr adresinden yeni şifre alabilirsiniz.