01.07.2021 15:34

KHAS Yabancı Diller Yüksekokulu’na Yeni Hocalar Katılıyor

Kadir Has Üniversitesi Yabancı Diller Yüksekokulu, yeni isimlerin aramıza katılması ile büyümeye devam ediyor. Yeni çalışma arkadaşlarımızı sizlere tanıtmaktan mutluluk duyuyoruz.

Öğr. Gör. Bedi Cananoğlu

Bedi Cananoğlu, 2010 yılında Boğaziçi Üniversitesi İngiliz Dili ve Edebiyatı’ndan lisans derecesini almış ve yüksek lisans derecesini de aynı üniversitede Eğitim Teknolojisi üzerine tamamlamıştır. Bilgi Üniversitesi’nde 2013-2020 yılları arası İngilizce Hazırlık Birimi’nde öğretim görevlisi olarak çalışmıştır. Araştırma konuları arasında, öğrenme bilimleri, sanal öğrenme ortamları tasarımı ve son teknolojik gelişmelerin müfredatlara uygun bir şekilde entegrasyonu yer almaktadır.

Öğr. Gör. Damla Kaya

Damla Kaya, lisansını 2010 yılında Marmara Üniversitesi İngilizce Mütercim Tercümanlık Bölümü’nde, yüksek lisansını ise 2019 yılında Çukurova Üniversitesi İngiliz Dili Eğitimi programında tamamlamıştır. 2015 yılından bu yana üniversite düzeyinde dil öğretiminde görev almış olup 2017 yılında Cambridge Üniversitesi tarafından verilen CELTA (Certificate in Teaching English to Speakers of Other Languages) belgesini almıştır. 2019 yılında, birinci yazarı olduğu, yükseköğrenim düzeyinde eğitim gören hizmet öncesi dil öğretmenleri ile alternatif değerlendirme araçlarını kullanma üzerine çalıştığı makalesini uluslararası bir dergide yayınlamıştır. Öğr. Gör. Damla Kaya’nın tez çalışmasında yer verdiği konu ise hizmet öncesi ve üniversite düzeyinde eğitim veren dil öğretmenlerinin kaygıları olmuştur. Çalışma alanları, üniversite düzeyinde dil öğretimine ilişkin olarak farklı yaklaşımları araştırmayı içermektedir.

Öğr. Gör. N. İlkyaz Koşar Tural

N. İlkyaz Koşar Tural, Yeditepe Üniversitesi İngilizce Öğretmenliği Bölümü’nden ve Reklam Tasarımı ve İletişimi yandal programından mezun olmuştur. Lisans derecesini aldıktan sonra ortaokul ve lise seviyelerinde eğitim vermiş i ve bu sırada İngiliz Dili Eğitimi üzerine yüksek lisans eğitimine başlamıştır. Yüksek lisans tezini İngilizce öğretim görevlilerinin cinsiyeti ile İngilizce hazırlık okulu öğrencilerinin motivasyonları arasındaki ilişki üzerine yazmıştır. Yüksek lisans eğitimi sırasında 4,5 yıl boyunca Bilgi Üniversitesi’nde öğretim görevlisi olarak çalışmıştır.